خط خطی خای دخترانه

یک دختر

اومدمـــــ دوبـــــــــــارهــــ
  

 

این وب جدیدمهـــ

هر کی تواین وبم لینک بوده بیاد بگهــــــ

 

 

world-g.blogfa.com

چشمکب سلامتی خودمو خودت خودش صلواتچشمک 

 ..........................................................................................................

تمام این وبلاگ  پر خاطرهـ  بود پیاماشـ و .....

دوستوننننننننننن دارمممممممممممممممممممم

بوسهبوس بوسبوسه 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

paniz
ساعت15:37---20 مهر 1392
اینو کسی برام
فرستاده مال من نیست
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟
اینو به ۱۰ نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا ۹۰%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به۱۰نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید..امتحانش مجانیه..


هلیا جون
ساعت15:25---4 مهر 1392
سلام عزیزم وبلاگت خیلی نازه گلم خسته نباشی خوشحال میشم ب منم سر بزنی منتظرتم[گل]

سجاد
ساعت0:58---15 مرداد 1392
سلام بلاگ عالی وقشنگی داری خوش حال میشم به من تازه واردم سربزنی livelove1.blogfa.com[گل]نظرت با تبادل لینک چیه؟[چشمک]

jal
ساعت13:01---4 خرداد 1392
سلام


لینکم که نکردی .تعجب نداشت دوستام میگن واقعیت بود ربتی به اعتماد بنفس نداشت
پاسخ:خب وبت پاک شده ..
پاسخ:ربط یا ربت؟


jal
ساعت21:32---3 خرداد 1392
دوست خوبم نمیشه عکس اونجوری تو وبلاگ گذاشت فیلترت میکنند ولی خودم از جاستین خوش قیافه ترم
پاسخ:مگه من چی گفتم؟گفتم عکس اونجوری بزار؟ چه اعتماد بنفسی....!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 5 خرداد 1398برچسب:,سـاعت 16:4 نويسنده بهارر| |

MiSs-A