معجزه
































خط خطی خای دخترانه

یک دختر

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

a good boy
ساعت23:48---21 دی 1391
???
به نظر من بايد اين زينب خانم رو يا اعدام كنن يا اينكه اهلش كنن .
هر چي كمتر گناه كنه ، بهتره .


a good boy
ساعت23:48---21 دی 1391
???
به نظر من بايد اين زينب خانم رو يا اعدام كنن يا اينكه اهgش كنن .
هر چي كمتر گناه كنه ، بهتره .


a good boy
ساعت23:47---21 دی 1391
???
به نظر من بايد اين زينب خانم رو يا اعدام كنن يا اينكه اهش كنن .
هر چي كمتر گناه كنه ، بهتره .


رویا
ساعت12:50---19 دی 1391
فکر نمیکردم دراین حد ترسناک باشه؟

roya
ساعت12:22---30 آذر 1391
من خیلی توهم جن داشتم 1000 برابر شد الان.واقعی بود؟
پاسخ:اره واقعی واقعی ...من نوشتم که خیلی ترسناکه


تنهای شیطون
ساعت11:16---30 آذر 1391
لینک شدی گلم

منو با عنوان تنهای شیطون بلینکونپاسخ:باشه حتما


کـ ــ ــتـــایون
ساعت16:47---26 آذر 1391
خیالت راحت باشد , چیزی نشده….

یک شکست عاطفی ساده !

دوستش داشتم , دوستم داشت!

دوستش دارم , دیگر دوستم ندارد….

مانده ام , رفته….



هستم , ولی او نیست….



به همین سادگی …



فقط …



فقط یک نفر این حوالی…



بدجوری….



تنها شده
پاسخ:الهی بگردم نازی....عیب نداره بزرگ میشی یادت میره


*best love**aref
ساعت18:27---23 آذر 1391
salam

khobii negin jan...?

m30 ke behem sar zadii... vaghean khoshhal shoodam





linket kardam... to ham linkam koon



پاسخ:باشه حتما از شماهم ممنون


ایدا
ساعت16:59---17 آذر 1391
سلام نگین جون لینکت کردم منو بلینک وب قشنگی داری دختر موفق باشی جیجرپاسخ:لینکت کردم ایدا جون....

ترانه
ساعت16:49---17 آذر 1391
سلاااااااااااام نگین جون لینکت کردم
پاسخ:منم عزیزم لینکت کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:,سـاعت 22:23 نويسنده بهارر| |

MiSs-A