پوففف
































خط خطی خای دخترانه

یک دختر

 

 

 

 

یک نصیحت: مواظب خودت باش! یک خواهش: اصلاً عوض نشو! یک آرزو: فراموشم نکن! یک دروغ: تورو دوست ‏ندارم!!، یک

حقیقت: دلم برات تنگ شده 

 

 



نظرات شما عزیزان:

jal
ساعت20:21---28 ارديبهشت 1392
دلم تنگ شده
پاسخ:اخیـــــ~


علي
ساعت23:58---21 دی 1391
نگين خانم از شما كه خانم با شخصيتي هستيد بعيده از اين چيزا تو وبتون باشه .

منظورم اوليه ...
پاسخ:فیلم مورد علاقمه


iman
ساعت21:53---13 آذر 1391
joke bahal bood

◄╫عشقي نافرجام╫►
ساعت20:44---27 آبان 1391
سلام .. اومدم تا دعات مستجاب نشه... وب نسبتا خوبی داری بهت تبریک میگم البته امید وارم از اینکه از کلمه نستبا استفاده کردم از من نرنجیده باشی ولی بیشتر کار کن تا بهتر ازین بشه .. ممنون که به من سر زدید و نظر دادید بازم بیا منتظر حضور سبزت هستم پاسخ:عزیزم نسبتا خوب نه عالی منم سر زدم

مهدی
ساعت18:36---25 آبان 1391
پس چرا زنگ نمیزنی؟؟؟؟؟اگه زنگ نزنی بهم ایشالا پشـــــــــــه بشی!!!!!!!!!راستی گلم لینکت کردم لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:,سـاعت 19:25 نويسنده بهارر| |

MiSs-A